Pages

zondag 19 juni 2016

week 2 - my favourite high end makeup

English translation below

Ik ben er in geslaagd niks te kopen deze week. Zelfs niks bij de Estée Lauder Company store waar ik maandag naartoe ben geweest. Ik had nochtans wel een drietal MAC producten in mijn handen. Maar uiteindelijk heb ik alles braaf terug gelegd. Ik had het namelijk niet nodig en kan perfect verder met mijn huidige makeup producten die overigens niet allemaal high end zijn. Ik hou van een combinatie goedkoop vs duur.

Investeren doe ik in concealer (want: hele donkere kringen), lipstick (want: mijn kenmerk) en blush (want: niks zo erg als een blush die verdwenen is op het einde van de dag). Hieronder even mijn favorieten!

I did not buy anything this week, yay! Not even at the Estée Lauder Company store I went to on Monday. I did have three items in my hand. But I put them back, because I didn't really need them. I'm perfectly fine with my current basic makeup collection. My products aren't all high end by the way. I like a combination of cheap vs expensive.

I like to invest in concealer (dark circles), lipstick (my trademark) en blush (because I hate a blush that isn't noticeable anymore at the end of the day). These are my favourites:




Tegenvaller van de week? Mijn laptop van zes jaar is het aan het begeven... Hij moet constant aan de lader die niet altijd een goede connectie geeft. Moet je je voorstellen, eerst 10 tot 15 minuten draaien met de draad tot je een plaatsje vindt waar hij connectie geeft en dan liefst niet meer bewegen... Om het nog wat erger te maken heeft 'ie sinds kort ook nog eens besloten te stoppen met het internet... Gelukkig is mijn vriend zo lief geweest om een account op zijn laptop aan te maken. Nu we samenwonen zijn twee laptops wel overbodig :). Misschien dat ik op termijn wel een tablet koop, maar dan zal het toch aan een zeer scherpe prijs moeten zijn!

Hoe was jullie weekend?

Setback of the week? My laptop of six years is giving up on me... Fortunately my boyfriend will lend me his one. And now that we live together, two laptops are a bit much, no? :) Maybe I will get myself a tablet someday.

How was your weekend?

P.S. Ik ben voor een nieuwe naam gegaan, eentje die beter bij me past!
P.S. I went for a new blog name, one that fits me better!

Sara x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love to hear your thoughts!